Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

3 Temmuz 2011 Pazar

Tutulma!

Gece gece kalkıp küfrederek buzdolabından ilaç bulmak pek fena. Hem uykun var bu sebeple dikkat azalmış ve sırf bu aptal nedenden dolayı ayak serçe parmağını bi yere kesinlikle vurursun -en fenası kapı kenarı- kol ağrın yetmezmiş gibi. Ortalıkta jamel debbouze gibi geziyorum kol tutulması sebebiyle sekerek ki ayağı da dann diye çarptık kapıya -ama jamel debbouze ki kendisinin hastasıyız-

-kim lan bu düdük diyenlere kendisini hemen hatırlatayım, manavın neşeli çırağıdır kendisi-

-geri kalanı da filmin güzel sahnesinden hazır açmışken izleyin efennim-

Buzdolabına ulaşınca sorunlar da bitmiyor ki! Şimdi daha önemlisi ilaç seçimine geldi sıra merhem mi sürelim yoksa hap mı alalım. Benim gibi düdük insansanız "ağrı kesici almam ağbü bi beyinde ağrı merkezindeki yeri susuturuyo kolun gene ağrımaya devam ediyor sen farketmiyorsun" şeklinde düşünüp merhem seçeneğine yönelirsiniz. peki iyi ettiniz. Sıra geldi merhem özelliğine. Tiyokolşikosid vs antienflamatuvar mı? prospektüs okumayı seviyorsanız benim gibi ikisinin de bir saat içinde tam etki göstereceğini okumuşsunuzdur. -ooo bir de geçmesi için ağrının bir saat bekleyeceğiz yandık amk!- Hadi bunları geçtim bi kere soğuktur. Bi sür merhemi bi irkilirsin hıdıdıdıd diye. Gene benim gibi düdük bir bünyeye sahipseniz böyle küçük çılgınlıklardan zevk alıyor olabilirsiniz. Ama şu an hiç zevkli değil lakin kolumu koparsalar alın götürün sizin olsun besleyin onu derim. Merhemi sürdükten sonra tişörte bulaşmamasını istersiniz çünkü bi leke bırakır ve o leke hiç çıkmaz. Bunu özellikle yaptıklarına eminim.

-hacı merheme süper bi özellik buldum
+nedir abi?
-şimdi bu dallama sürdü ya merhemi
+eeee?
-öyle bi bileşim yapalım ki tişörtünde leke bıraksın ve hiç çıkmasın
+ne güzel düşünmüşsün lan okuduk biz 14 sene sırf merhem için onun da sevdiği tişört maffolsun amk kat içine lekesi çıkmayan bileşiği
-kattım abi. hehehehehe
(ben o yıl okuyup bi merhem yapsam ciddi böyle sorunlara yol açması için uğraşırdım bu sebeple bunlar da yapabilir yani)

Zaten bunları uyku sersemliği ile yaparsanız bi saate yakın sürecektir. o ara ilaç etki edip kolun rahatlayacaktır ya da klavyede elinin durduğu pozisyon tam ağrıyı hissetmeyecek biçimdedir. bi kaldırıp denersin aynı ağrı aynı yerde duruyordur. merhem bi boka yaramamıştır küfrederek gidersin atarsın 2 aspirin, kaparsın bilgisayarı blogu, vurur kafayı uyursun.
-merhem kullanmayın atın hapı geçsin hemen-