Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

8 Şubat 2011 Salı

Modern Modern Sanat Dedikleri

temsili modern sanat -1

Efennim merhabalar bu aralar ben modern sanata başladım valla gittim aldım tahtamı, metal levhamı, plastiklerimi eğdüm büktüm modern sanat yaptım. "Bu kadar kolay mı lan?" diyecek olursanız size cevabım kocaman bi evet olacaktır. 3 gün boyunca o sergi senin bu mekan benim o excibişın onların gezip durdum ve sonucunda gördüm ki hafif cinlik varsa insanın kafasında çok süper modern sanatcı olabilir.


Eserinizde ise bakıldığı anda bi gülümsetme bi hih diye güldürme ya da vay vay vay efektleri gibi ve ya 4 saniye kadar güldürme sonrasında da anlamsızlaşma varsa süper bir modern sanat yapmışsınız demektir. Alın kolunuzun altına koşun ekscibişınınıza almazlarsa sizi içeri kapıya koyun daha da ilgi çekersiniz. Hem korsan sanat hem de modern sanat eylemiş olursunuz ne şahane!


temsili modern sanat -2