Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

16 Temmuz 2011 Cumartesi

İfade Biçimleri

Şu güne kadar rakendroll müzğinden vazgeçmemiş birisiyim efennim ben (bu güne kadar demeyelim de, başka tür müziğin güzel geldiğini öğrendiğin vakit diyelim ki bu da 16 civarı falandı bende) ki öyle büyük dertlerim de olmadı fazla bana göre pek bi dert yoktur aslında basit birisiyim ben. Bi sorun varsa çözümü de vardır diye düz düşünen zirrat bankasındaki emekli kuyruğunda olan adamdan tek farkım genç olmam. (emekli aylığı bide. daha olmadığım için emekli tabi ondan şettim) aslına bakarsan son bi 5 yıldır derdim var o da ergenler gibi hayat bizi çarkların arasında öğütüyor tarzı mal şeyler ya da aman sevdiceğim canım sevdiceğim bi kavuşamadım sanaa ahh nerdesin gibi mal romatik takıntılar da değil. (bu vıcık vıcık romatiklikten nefret ediyorum hacı ya- ha sen böylesi bi romantiklik biçimini seviyosundur, saygım var.) bi hatun kişisinin allahımı kaydırması ailemden de iki kişinin gitmesi dışında pek bi derdim olmadı ( haa diğerleri dert değil mi lan dürrük diyeceksiniz onları saymıyorum bunların yanında) bu durumlarla en başta size bahsettiğim rakendroll bir tarzda sorunlar çıkmaya başlıyor. Ben daha çok şarkı bazlı yaşayan bi insanım. (hani otobüsde görürüsünüz beni kulaklığı vardır kendince bi ritim tutan mallar var ya hah onlardan biri benim) Biraz dil uyuşmazlığı ya da tam derdini anlatamama bu yabancı şarkılarda pek vuku buluyor. Tamam ustanın anlattığı tam dediğimize uyuyor ama o aksandan mı bi problem var yoksa kelimelerin anlatım gücünün tam birbirini karşılayamaması mı desem ya da türkçe düşünme biçimine sahip olmamdan mı kaynaklanıyor bilemiyorum.

Amma gelin görün ki bir musiki yanım var benden içerü.
Genelde can acıyınca bu ortaya çıkıyor. Öyle demin anlattığım şekilde büyük bişi değil ufacık bişi bile olsa şartlar da müsayitse bir hüzün durumu hasıl oluyor şu kardeşinizde.
Ki o zaman rollingstones yerine bi zeki müren daha güzel gidiyor tabi.

Bazen rakendroll bir muhayyerkürdi'nin yerini tutamıyor



Madem başladık bir kaç güzellik daha












-Burda tambur taksimi murat aydemir ki; böyle tabur taksimi duyamazsın hacı iyi aç kulağı-






Aslında farketmeden mini bi rakı mezesi şarkı listesi hazırladım. Kafanıza eserse içerken açın yazıyı boşverin okumayın bunları dinleyin daha iyi. Ne la öyle ergen gibi yazmışım.
Haydi afiyet olsun.