Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

25 Temmuz 2011 Pazartesi

Hayat Üniversitesi...

Cehaleti örtmenin ve övmenin en güzel yoludur hayat üniversitesinde okuduğunu iddia etmek. İddia eden "tecrübem çok, buna saygı duy" alt metnini gizler iddiasında. "Sen üniversite kampüsünde geçirdim ömrünü, ben hayatla boğuşurken." imasını da ekler yanına.


O vakit soğurum o insandan.


Nedir yani, sen hayat gailesi içinde yaşıyorsun ve tecrübe ediniyorsun da, ben sorunlarla, gerçeklerle, insanlarla, olaylarla karşılaşmadan mı yaşıyorum?


İddian, alt metnin, iman... Hepsi beni bir adım öne çıkarmaktan başka işe yaramıyor sevgili Bay Tecrübe! Ben hem üniversite eğitimi aldım, hem hayatın gerçeklerinden ders aldım. İki üniversite okumuş oluyorum bu durumda.


Üzgünüm, yarışmayı kaybettin. Yaz bunu defterine, acı tecrübe olarak.

2 yorum:

  1. işte bu bay tecrübenin de yaptığı vahşi doğada yaşadığını ima etmek aslında, hep bi güç gösterisi hep bi sidik yarısı! tamam hepımız kardesız hıppılıklerınde suratında tebessumler gez demıorum ama gerek yok artıstlık yapıp da tecrube yarıstırmaya.. nıhayetınde benımkı bana senınkı sana.. varsa comertlıgın paylasırsın yoksa susarsın!

    YanıtlaSil
  2. Her iki üniversite de insan için gerekelidir.

    YanıtlaSil