Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

22 Temmuz 2011 Cuma

Senin Öğretmenin Kim?

Toplumumuzda cehaletin övülmesi sıkça görülen bir durumdur. Kitap okumamayı, tembel olmayı, okulu asmayı falan göğsümüzü gere gere anlatırız. Bu konuya daha sonra -üşenmez isem- değinecek olmakla beraber, bu yazıda yıllardır öğretmenlere yapılan bir haksızlığa değinmek istiyorum.

Öğretmenin kim lan senin?

Ben tüm edebimi takınıp cümleyi sansürledim. Pek tabii siz orijinalini biliyorsunuz, bilenler de bilmeyenlere söylesin bir zahmet.

Övünmek gibi olmasın, kimsenin bana bu soruyu sormasına fırsat vermedim; vermem de. Ama ne yazık ki, birtakım zeka problemi olan arkadaşlar yılların emektar öğretmenlerine emeklilikte huzur imkanı tanımıyorlar. 

Gerizekalı öğrenci yıllarca aynı dersleri gördüğü halde öğrenememişse, soruyorum size, ÖĞRETMENİN SUÇU NE LAN!!!


1 yorum:

  1. bu soruyu soran kuvvetle muhtemel cesaretsız dedıkoducunun (ki zaten dedıkoducular cesur dııldır, zira soyleyecegını muhataına soyleyemez!) tekıdır. karsısındakının gerızekalı ogrencı profılını yuzune vuramayıp o an orda olmayan ogretmene camur atmak daha cok ısıne gelıodur, bırde bu acıdan bakmak gerek..
    tabı yazıda vurgulanan acı da onemlı!

    Ö.S.

    YanıtlaSil