Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

28 Aralık 2010 Salı

Horlayan Beş Melyon




Efennim yazının başlığından "Artık blogda işportacılığa başladılar, iyi kazanamıyorlar herhalde" diye düşünmeyin sakın. Bu sadece bi oyuncak ayının özelliği. Yukarıda duran ayı efennim bahsetiğimiz şey ve kendisi horluyor efendim. Evet tek işi horlamak adamın daha doğrusu ayının aha şu fidyoda gördüğünüz gibi.




Kendisiyle bir metro çıkışında karşılaştık, işportacının elinde işport işport horluyordu. Satıcının "horloyon 5 melyon horloyon 5 melyon al çocunu sevindir" demesiyle garip garip düşündüm. Horlamak günümüzde kötü bir durum olarak algılanırken ben bu ayıyı alıp neden çocuğumu sevindireyim. Ayı yüzünden çocuk uyuyamayacak. Sonra ben uyutmaya çalışacağım çocuk gene uyumayacak. Ayı yattığı yerden bana pis pis sırıtacak. Ben resmen paramla rezil rüsva olacağım efennim. Olmaz böyle şey!


- horlama önleyici burun aparatı -

Olmasın yani. Horlamak güzel birşeyse burna aparat takmalı horlama önleyici sanayii batsın. Uyurken bi de burnuna takıyorsunmuş o aparattan da seni horlatmıyormuşmuş. Hem o apartatdan alıp aman sevdiceğim yanımda rahat uyusun kaptan mağra adamı şeklinde uykularını bölmeyeyim hemde çocuğumu sevindireyim diyen adamın vay haline vaylar haline.