Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

31 Aralık 2010 Cuma

Arkadaşım Sophie Ellis Bextor

Efennim merhabalar gene 5 karış aklınızı almaya geldim. Tee zamanında "arkadaşım şeytan" filmi vardı hatırlarsanız ali poyrazoğlu yumurtalara insan ruhlarını dolduran şeytanı canlandırırdı karşısında da başarısız müzisyen mazhar alansonun olduğu ruhunu sattığı fakat sonradan süper arkadaş oldukları film.


Benim size anlatacağım olay 2003 gibi bi abla çıkmıştı - Sophie ellis bextor- "ay ay ayyyy" diye şarkı söylüyordu belki hatırlarsınız -ki kendisinin videosu gene alt tarafda bulunmakta- klibi arkadaşım şeytan filminden esinlenilmiştir efennim bu klipte. Vallahada öyle. Yeminlen bak.

Şimdi diyeceksiniz ki "yani?" Yanisi bu. Benziyor işte bu kadar yani. Ama film güzeldir izleyin efennim. Sophie ellis bextor ise 2000 civarında hayatımıza giriş yaptı 10 yıldır sahnelerde o konser benim şu turne senin koşturup duran aplamızdır. klipte konu ise; aman mankenler gerçeklik insan mı gerçek sen mi ben mi bak bakalım get ovı yuu şeklinde ilerliyor. ama önemli bi nokta mazhar alansonun vitrinden indirdiği -efendim?- gelin kendisi oluyor göreceğiniz gibi.
Neysem efenim işte size bahsettiğim benzerlikler ve esinlenmeler silsilesi.

mazhar alanson - doldum / arkadaşım şeytan filminde, şeytandan -ali poyrazoğlu- yeteneğini aldıktan sonra şeytanın "e hadi çal bakalım" demesiyle anında yazdığı şarkı.


Sophie ellis bextor'un ülkemizde baya bi zaman yabancı pop radyo istasyonlarına ekmek sağladığı djlerin "getç ova yuu" diye anonslar geçtiği şarkısı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder