Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

26 Aralık 2010 Pazar

Halkın İdolü, Robin Hood olacağım!



Efennim merhabalar. gördüğünüz bu bağırışmaların kaynağı sizinde pek tahmin edeceğiniz gibi Nihat Doğan. kendisi hakkında birşeyler karalamazsam kuduracaktım. Herkesin söylediğiniz üzeine bir kaç şey de ben eklemek isterim gereksizce kendisinin sözlerinden yola çıkarak.

-TÜRKİYE’NİN EN BÜYÜK AŞİRETİNİN ÇOCUĞU OLDUĞUMU BİLİYOR MUSUNUZ? BENİM 200 BİN TANE AKRABAM VAR. BUNLARI SİNEK GİBİ EZMEZSEM NAMERDİM!


Çorlu kadar -çorlu nüfusu son sayımla 200.000 civarındadır. Akraban varsa neden bi ilçe açmıyorsunuz kendinize hani orda daha rahat olur hacı sana. bi kaymakam olarak gezebilirsin arabeskin fentezi müziğin kralı'nın diyarına hoş geldiniz diye de tabela astırdın mı girişe mis gibi işte daha ne


-KALBİMİN ANAHTARINI OKYANUSA ATTIM.. ARTIK BİLEMEM BİR DENİZKIZI MI ÇIKARIR ORADAN?


O deniz kızı olmayabilir o, dikkat et. Hem olm sen "eski sevgilisi seda sayan olan adam"sın lan sözlükde başlık açsak ne methiyeler sana ne methiyeler. hoş sevmiyorsun sen öyle sözlük mözlük


-SENİN RUHUN BENİM RUHUMUN ÖNÜNDE DİZ ÇÖKER, TÖVBE İSTER


hafifden bi kızılderililik seziyordum sende onu da göstermişsin nihatcım. böyle bi şamanlık falan da olabilir.



-NİHAT DOĞAN SAKAL GİBİDİR. KESTİKÇE DAHA GÜR ÇIKAR


Şimdi anatomik olarak konuşursak nihatcım seni kesince sen bi daha nah çıkarsın. -şair burda teşbih-i beliğ yapmaya çalışıp yüzüne gözüne bulaştırmıştır- Gücenmece darılmaca yok şurda biz bizeyiz.


-BEN ÜBERSEKSÜELİM


"California über alles" diyorum sana başka bişi demiyorum. git bi dinle.
(dinlemek isteyenler için geliyor det kenedilerden California Uber Alles


-BANA BUNU YAPANI ÖNCE ANNESİNE SONRA KIZ KARDESİNE SONRA DA YÜCE TÜRK DİVANINA HAVALE EDİYORUM..EDECEGİM..EVET DAHA ETMEDİM..EDECEGİM

yüce türk divanı derken?
yüce türk divası diyorsan bülent ersoy'a
yüce türk divanu lügati't- türk için kaşgarlı mahmud'a
türk yüce divanından bahsediyorsan bana oraya fentezi müziğinin kralıyam şeklindeki bi ünvanla başvuramıyorsun. hani kasar da anayasa mahkemesi üyesi olursan ona bi sözüm yok tabi -olur olur hacı beklerim ben-
not: işlemlerinizden havale parası alınacaktır


ve efennim sizlere de güzel bi haber vererek yazımı dosido reklamı ile sonlandırmak isterim. nihat doğanın kitabı geliyor gibi gibi.



Nihat Doğan özlü sözlerini "Nihatnâme"de toplayacak!
Şarkıcı Nihat Doğan: "Sanal alemde benim olmayan sözler benimmiş gibi gösteriliyor. Üstelik sulandırılıp, değiştirilip yayınlanıyor. Madem bu kadar ilgi var, insanlar doğru olanları görsünler ve beni de yanlış tanımasınlar istedim."
Kitabında 100'ü aşkın özlü sözüne ve açıklamalarına yer vereceğini söyleyen Doğan şöyle devam ediyor: "Kahvaltıda otururken özlü söz çıkarmıyorum. O an, o duruma uygun bir söz çıkıveriyor ağzımdan. Yaradan ışık gibi gönderiyor. Daha çok ekrandayken oluyor. Bir programa katıldığımda 50 arkadaşım arayıp 'Nihat yine ne söyledin!' diyor. Burada Yunus Emre'nin lafını hatırlayabiliriz. 'Bir ben var bende benden içeri', ben de şaşırıyorum onu görünce..."




Kedi canını senin