Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

26 Nisan 2011 Salı

Facebook Entelleri Sizi

Bu aralar pek bi popüler ve herkes onları dinliyor efennim. Fransız bir grup var herkes çok beğeniyor. İsimleri "zaz" ya da böyle tanınıyorlar işin aslı vokal olan isabelle geffroy adlı kişinin sahne adı zaz.




Kendilerinden bir nüsha bilmeyenler ve ya izlememiş olanlar için

Güzel müzik yapıyorlar evet tamam da bu kadar olay. Daha fazlası yok. Hatta ortalıkta şöyle diyaloglar geçmeye başladı;

- 6 haftadır dinliyorum olm ben çok güzeller
+ hadi ordan lan ben 5 yılduır dinliyorum la
- de get ben 8 yaşımdan beri dinliyorum
+ ben anamın karnında başladım la dinlemeye

Böyle birbirlerinin tepelerine çıkıyorlar - hangisinin daha önce ya da sonra dinlediğinin ne önemi varsa- ki bu muhabbet hep bana bunu hatırlatır.



Nedense çok sevildi bu bizim insanlarımız tarafından. Çok da şahanelermiş gibi metiyeler de düzülmeye başlandı o kadar bi şahanelik yok ortalıkta. Hatırlarsan sevgili facebook enteli daha 3 gün önce sen ferhat göçer dinliyordun? Biri sana gelsin o da bensin diye. Elimize bi malzeme geçince gösteriş yapmayı pek seviyoruz aslında de mi? "Bakın bakın hem fransızca hem sokak müzisyeni hem de fransada" diyip koy facebooka şanın yürüsün ha goçuma benim
(-efendim?
-yok birşey sadece kendi ülkende olan biten olayları bilmeyip yurtdışında yapılan şeylere çok şahane yapıyorlar lan ve fransa olm entelliğin baş ülkesi daha ne olsunculuk
-hmm peki)

Madem 2 kere fransa geçti haydi bi kırmızı şarap açıp da dinleyelim bakalım bi bok olacak mı? (Geçen bi arkadaş dinlemiş şarap içip peynir yerken boyu 10 santim uzamış lan -Neyin uzamış? )

Herkes konuyla o kadar alakasız ki facebookta videolarının altında Ella Fitzgerald veya Édith Piaf'ın varisi, çok güzel aman ne güzel gibi yorumlar var. Şimdi en başta sen çok yanlış gelmişşin arkadaşım. En başta ella ablamız zaten amerikalı. virjinyalı ve nevyorkta ikametgah etti git muhtara sor amma edith piaf'ı tutturabildin tebrik ederim. tutturdun ama büyükte bi eşeklik ettin haberin yok. Sana sorarım fransada başka müzisyen kalmadı mı da fransızların sanat güneşi Édith Piaf la karşılaştırıyorsun? Neyse sana daha lafım yok zaz grubu fanı -sevilen müzik topluluklarının isminin arkasına grup kelimesinin eklenmesi sonucunda sevilmemesi de ayrı bi konumuz olsun. taktir edersin ki livırpuullu beatles grubu ne lan??-

Tamam sev. sevme demiyorum ama hobi olarak sev. İlk başta bi kendine bak değil mi? En tanındıklarından söz edeyim sizlere Siya Siyabend. İzleyin bi zahmet sokak kelimesi müzisyenin önüne gelince nasıl bi anlama gelmesi gerektiğini sadece sokakta çalgı çalma manasında olmadığını.







Ayrıca bir de şarkı söyleyen kadın boğazını çok iyi kullanıyormuş bazı sesler çıakrtıyomuş böyle çalgı gibi çook güzelmiş. Bak burda allahı var.



Sırf sana inat loto falan çıkarsa bilal göregenle bu zaz'a beraber şarkı yaptıracam bütün parayı bu uğurda harcıyacam olm sen gör facebook enteli seni.

Haydeee yapıştır koçum