Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

25 Nisan 2010 Pazar

uzaylı mı kim uzaylı? No:2






- şşşş lan şşşşş
- efendm abi?
- naber lan dünyalı, nabıyon?
-ne olsun abi oturuyorum işte mehmet abi gelir bi tavla atarız birazdan.
-lan bak hele, dostuz ya biz şurdan bana bi malboro kap bakayım şimdi ufoyu indiremiyorum aşşa orda çiziyorlar biliyomusun yeni de boyattık ufoyu hep gel git uzayda meteor falan filan baya bi hasar yapıyo biliyomusun.
-abi sanayiye götürseydik ya bizim usta var orda süper iş yapıyo takla atmış kartalı bi yaptı bi düzeltti araba nasıldı şimdi gör nasıl kaçıyo
-olm araba bi kere takla atmış adam olmaz artık ondan boşgeç sen katalı sanyiyi kap bakem cugara bana hadin.
-abi bu tl değil ama
-evet değil uzayda bozduracak yer mi var lan it gelmiş bana zobert parasını çevrilmemiş diyo. olm bak o parayı götür bilim adamlarına acayip para verirler sana sen şimdi bana bi malboro kap hadi çocuk hadi evladım
-peki abi
----10 dakka sonra----
-abi molboro kalmamış aşşa bakkala gittim buyur.
-ufonun camını açtım at yukarı sen... eyvallah canım.
-yengenle buluşacam daha mars kafeye çağırdı ben bi gidiyorum hadi hacı
-göüşürüz abi.

(bi atraksiyon mu beklediniz? çok değişik demi uzaylılar. ışın ufo mufo yok ışık hızı... )