Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

30 Nisan 2010 Cuma

Brett Domino Güzelliği "bdg"

brett domino adlı güzel bir abimiz var efennim kendisi kavır konusunda mükemmel intelıcıntlara sahiptir. sizlerle paylaşayım istedim. kendisi bir internet yutubu straıdır ingilterede de iritiş gat telınt -yeteneksizmisiniz ingiltereliler- programına katılıp yeteneğini sergiyelip elenmiştir. yeteneğine gelirsek kendisi keytar çalmakta. hani barışmançonun gülpembeyi çaldığı klavye şeklindeki gitar aleti. hah işte ondan çalmakta. ve brett domino trio dediği bi gurubu var. ama kendisini bu gün ayrı bi proçesiylen göreceğiz burada.


jastin tabbırleyk -seksi beg seksi çanta adlı şarkısını kavırlamıştır onu sizlerle paylaşmak istedim.
http://www.youtube.com/user/brettdomino#p/u/10/WXBRThmnNfU

hakkında daha fazla şey öğrenmek için 1'e basın.
http://www.youtube.com/user/brettdomino
işte size yutub kanalı burda bret domino kişisinin burda kendisinin keti peri şarkılarının kavırını ve 80lerde müzik yapanların kullandığı aletleri nasıl ustalıkla kullandığını ve biritiş gat telınt yarışmasının hayatlarını nasıl değiştirdiğini görebilirsiniz. ben gördüm eğlendim sizde görün eğlenin. göreceksinizdir. hadi bay bay