Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

6 Nisan 2010 Salı

anam anam anam

sayın kişiler noluyo lan diyebilirsiniz zaten bende bi an için onu dedim emin olun efennim ben gene kendime internet aracılığı ile bel fıtığı, kanser olma riski siroz ve benzeri (neresi birbirine benziyorsa bunların?) hastalıkların tehşislerinden birini daha koydum. apandistim batladı. badladı diyorum lakin halk arasında böyle söyleniyormuş. genel cerrah prof. doc. hasan taşçı bırakın hausu greys anatomiyi la sende bişi yok kalk karnın ağrıii stresin avr mı dedi bana ( en azından demeliydi öyle videonun karşı tarafından muayne etmekle olmaz öyle şeyler) sonra burdan dikiş izi kalır mı diye bir videoya daha geçtim. burda da bana yardım eden genel cerrah op. doc (doc yazınca daha havalı oluyüyö ivit) hakan akınc yardım etti. dedi ki "dikiş izi kalır" bende tamam abi diyerek vücuda nasıl dikiş atılır adlı videoya geçtim evet tam sizin de benim gibi düşüneceği gibi bi süs olsun ip farklılaşması sim kullanıla bilir mi diye bir ip ucu aradım ama yoktu. ama şunu öğrendim portekü diye bir ip tutma aracı var hacı onla atıyor dikişi adam. olur da tabu da çıakrsa diye aklınızda bulunsun . ha apandist mi? yok lan snav ve 200 gb ın yası var sadece ama 200ünü de geri aldım sınav mı? sıçtık.