Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

22 Temmuz 2012 Pazar

Saçma Yazı

Sanki hiç kimse acı çekmedi, üzülmedi ne bileyim hayatında başına kötü şeyler gelmedi. bencilce facebook twitter gibi mecralarda aboovv acıma bak ne çok abaaav ölüyorum gibi yazıyorsunuz ya. inanın benim umrumda değil. sizin acılarınıza saygı duyuyorum, evet ama biraz mantıklı olun. sadece siz mi üzgünsünüz?

Durduk yere milletin başını şişirmeyi sevmem hatta nefret ederim belki benim doğdugum gündeki gezegenlerin durumu ya da kimyasal yapım böyle, bilmiyorum. Üzgün olmak ya da moralsiz olmak herzaman hiperaktif bi ruh haline sahip olamamak da güzel birşey. Kaybettiğinize bakıp "ne güzeldi " diyorsunuz.  tabi bi daha böyle birşeyler olmaması da moralinizi pek fena bozuyor. Kısaca saçmaladığım şey, benim sevdiğim bi şarkı. Güzel fon oluyor böyle vakitlerde belki siz de fon yaparsınız arada.



Bir de pek böyle bahsetmeyi sevmem ama başımızdan talihsiz bir kaza geçti. Şu anda bu dünyada olmama ihtimalim pek yüksek olan bir kazadan arabanın sağlamlığı sonucu kurtuldum. Kaç arkadaşım burayı okuyor bilmiyorum ama beni arayan hal hatır soran herkes iyi ki var, iyi ki benim dostum. Çok klişe bi cümle olabilir ama gerçekten hayatınızın bi pamuk ipliğine bağlı olma durumu var.
Bu seferlik yırttık, bakalım sırada ne var.