Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

18 Eylül 2011 Pazar

Kadrolu Vampir

Efennim bu aralar güneşle aram hiç yok. Bildiğin güneşe çıkınca gözlerimi alıyor bi böyle 2-3 saniye içinde o gözdeki reseptörler nassı acı çekiyor bi ben bilirim. Ondan güneş gözlüğü takıp açık göz rengine sahip insanlar gibi "yeaa çok hassas benim gözler" diye gezer oldum. Bir de genelde siyah giydiğimden olacak ama güneş fazla ısıtıyor bu aralar ondan geceleyin dışarı çıkıp, sabahları da odamda perdeleri kapayıp uyuyorum. Hoş bu süreç içerisinde facebook oyunlarında da güzel bi kariyer, bir kaç da kitap bitmiş oldu aslına bakarsan ne zamandır okuyacağım diye biriktirdiğim kitapların bitmesi hoşuma da gitmedi değil. Eğer böyle böyle vampir olunuyorsa (genelde koşulu bi vampir tarafından ısırılmak normalde ama) ben vesikalığımı kimliğimi ikametgahı hazırladım ek belge olarak da temiz kağıdı ve kan grubunu gösteren belgemle birlikte başvurmak için bekliyorum.(işe sabaha doğru karanlıkta gidip ışık geçirmeyen odalarda 6ya kadar falan duruyorsak bana uyar hacı ama çay+yol+ssk sizden) içinizden nereye başvuracağımı bilen varsa lütfen bi mail atsın (mail adresim de hazır "chılgın06_wampir87bjk@hotmail.com") kadroya geçince sizlere de bi güzellik yaparım artıkın gelsin ab rh+'ler gitsin b rh-'ler. Bir de bizim bi arkadaş var, vampir valla vampir muhabbeti de yanında bedava!


-beni zaten güneş batarken yandan bakınca bir de denizden çıkınca falan edvırta benzetiyorlar-