Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

27 Eylül 2010 Pazartesi

Mızıkam var çalamı - yorum

Sevgili hacılar ben bi işe giriştim o da "mızıka". "nerden çıktı mızıka" derseniz de askere vietnama falan gidersem çalarım diye. Lakin yurdum olan memphisden uzakta olup sevdiceğimden de ayrı olunca - e gitar da biraz büyük - mobilitesi yüksek olan ve çalması kolay olan bir müzik aletine yöneldim, yöneli - yorum. Bu yazı serisinde asıl amaç bir ensturmanı öğrenirken ne kadar şoparlaşıp ne kadar maymun olduğumu sizlerle paylaşmak ve bundan yaklaşık 1 yıl sonra da "olm çok havalı biçimde çalıyorum lan artık" demek. Ama en fazla gülnihalı çalıp mızıkayı bitirdim ben olm seviyesine de gelebilirim. bu sebeple aslında tehlikeli... Du bakalım neler olacak birlikte göreceğiz.
bu işe başlarken tabi en başta bir mızıkaya sahip olmanız gerekmekte - ama olmadan da laylon tarağa sarılmış falım sakız jelatini de aynı işlevi görüyor, bu da ayrı bir yazı konusudur - size sunulan markalar arasından herkeslerin kullanıp tonunu sevdiği ne sizinde ilk görüşte budur olm diyeceğiniz bir mızıka seçmelisiniz ben marine band clasic aldım ki bu genel ilk ve orta seviye için ideal fiyatlara gelirsek de ben bu edevatı 23 tl gibi bir fiyatla buldum, internetden soracak olursanız size 40 bilyon civarı bir şey diyorlar. ama dışarı çıkın gidin sorun araştırın pazarlık edin. Edevatım da örnek 1.a ve 1.b olarak aşşağıdadır.


fotoğraf 1.a


fotoğraf 1.b


Şimdilik bir mızıkamız oldu. E bidrde bunu çalmak gerekecek. ama isterseniz dekoratif olarak da evde tutabilirsiniz, siz bilirsiniz. Ben bi iki daha üfleyip netden de bi kaç .pdf* bulup çalışayım lakin okuldan atılırsak askere vietnama gidiyoruk, atılmazsam da yaz tatilimde oyalanacağım alet olsun işte(yaz tatili, evet doğru duydun. Benim tatilim yeni başlıyor hacı... ha sen okuldaydın değil mi? pardon canım. - güneş kremi! kum! havlu! havuz! nıhahahaha! nasıl da canın çekti değil mi-) neysem efennim daha fazla küfretmemeniz için sustum. hadi ben arıyorum pdf. falan bulursanız bana haber edin ya da siz de mızıka alın çalın ne diyeyim. hadi bay

* .pdf; Adobe Reader adlı programın dosya uzantısı, genelde internetde klavuzlar kitapları yaygın bi biçimde bu formatta bulabilirsiniz.