Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

21 Eylül 2010 Salı

almancıdan önce alman olmak, hans olmak, das olmak

hacılar naber evvela size güney sahillerimizden selam getirdim. çok sıcak sulu ve kumlu biraz da havuzlu güneş yağlı falan. tatile çıkamayıp son anda tatile çıkan ben için bunlar alışıldık şeyler güneş yağı falan havuz açık büfe sınırsız bira olsun. neysem efennim sonuç olarak gene geldik buraya ve size tabiki gözlemlerimi anlatacağım çünkü bizim blogumuzun girişinde tabelada yazar bu kurallar. personel girişinde efennim o yüzden sadece viktor bey ve peynir olarak ben görebiliyorum ondan nerde lan bu diye sayfayı sağa sola yukarı aşşa oynatmayın. öhöm neysem kuraldan bahsetmişken o kuraldır ki durduk yere tespit yap olmadık yerlerde gözlem yaptır efennim çünkü blogun bel kemiği tespittir. allah için tespit olmasa biz nasıl ekmek yieceğiz bu işten değilm mi amma.
konumuza gelirsek efennim işte gördüklerim;
(bilemedim burda yıldız mı koyayım numero mu koyayım madde madde sıralarken siz her bir işareti bir madde olarak alın ifinnim)

- alman tabağa bakar.
efennim yemek saatleri içerisinde bir almanın yanında bulunursanız veyahut bir bira aldığınızda ya da bi su alman size bakar kuraldır bu. mesela kardeşiniz gayet açık büfeye aykırı bi yemek olarak tavuk sote aldım yiyorum. hacı ordan alman bi bakıyor das das das das diye mavi gözleriyle nazar değecek diye korkuyorum ve başıma geliyor çataldan düşen tavuk parçasını fark etmeyen ben boş çatalı yiyorum efennim.

- biraya bira deme
efennim bu acayip süper birşey şöyleki; benim gibi bir bünyeye havuz kenarında olsun denizin dibinde bira içme, alkol tüketme gibi bi imkan verirseniz dibine dara ekerim. lakin yaptığım hesaplara göre tükettiğim alkolden nerdeyse otel parasını çıkarttım sayılır. hemen denizin havuzun dibinde olduğumdan da bi suya girip çıkıyorum hoba baştan başlıyoruz hem güzel kafaylada havuza girmek güzel oluyor efennim.

-animatörler!
olm bu adamlar acayipler. öyle böyle değil. mesela en basitinden havuz kenarında aktivite olur değil mi geliyorlar aga böyle acayip şakaları kaldıracak adam tipinde olanları ıslatıp havuza atıyorlar. oldu mu sana aktivite. bide bunların havuz kenarı dansı var aaboooo. her sabah saat 9da tüm animatörler andımızı okur gibi istiklal marşı okur gibi hadisenin tüm sek sek sek şarkısı eşliğinde dans ediyor kıvırta kıvırta hemde.

-animatörden kaçma!
animatörden kaçma derken korkunla yüzleş demiyorum kaç sen en iyi yöntem bu. en birinci yöntem uyumak. uyuyunca kaçıyorlar hacı ama seni uyandıracak kadar da gürültü yapıyorlar ondan bi kulaklık varsa yanında ve mp3 player varsa hayatını kurtarıyor. iş bu nedenle mp3 playerime ayrıca teşekkür borçluyum.

-şezlog kap
havluyu şejlog üzerine koymak suretiyle kapıyorsunuz bunu hacılar. bilirsiniz sabahın saat altısında ellerinde havlularıyla tim şeklinde insan akını olur denize olsun havuza olsun. ama bizim kaldığımız yerde böyle bir şeye gerenk kalmadı insan gibi bi saatte uyanıp yer bulabildim. o yüzden bu maddeyi geçiyorum

-garsonla anlaşma
kompozit bir yapıda olduğundan otel ifindim fazlasıyla insan geliyor tabi her türlü milletten rusu olsun almanı olsun ispanyolu ingilizi kongolusu falan ondan garsonlarda bu oranda dağılmış bir şekilde. benim genelde rastladığım ari alman gibi gözüken bir rus arkadaş idi. kendisine ne zaman rastlasam rakı istedim. raki dediği için acayip güzel oldu çok da güzel oldu bende kebab ile tamamlayıp comboladım. raki kebab türkiş kelimelerinide bi yabancıdan canlı olarak duymuş oldum, çok heyecanlıydı.

-açık büfe açgözlülüğü
efennim gördüğüm kadarıyla bu edevata alman ve ruslar daha çok rabet ediyor. babaların tabaklar maşallah. şimdi diyeceksiniz ki alsın hacı saane adam orda gene bişiriyo sana gene gelecek. dostlarım konu aslında bu değil, konu şu; bi alman ya da rus olduğunu sandığım kişi tabağına 17 köfte alıp da kaçıyorsa ben bunu yazarım arkadaş. burdan da seslenirim hey sen alman ya da rus kılıklı gibi olan arkadaş. olm bizede kalsın lan tamam daha bişiyor da öyle hepside alınmaz lan bi iki tane bıraksaydın en azından beklerken yerdik orda.

-oda temizliği
efennim kapınıza kartınızı taktığınızda odayı temizletmek istediğinizi ya da ters astığınızda da rahat bırakılıp rahatsız edilmemek istedğinizi söylüyorsunuz. odayı temizlettiğinizde bi tedirginlik oluyor içinizde eğer siz odadayken temizlemeye geldilerse. nerdeyse süpürgeyi bana ver de bari bende burayı süpüreyim diyecek raddeye geliyorsunuz ondan oda dışında kalın temizlik olduğunda.

şincilik bu gaddar hacılar daha devam edecek bu maddeler. sonunda ne işimize yarayacak bilmiyorum ama bi köşede dursunlar yani . iyi olur