Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

27 Mayıs 2010 Perşembe

"Bye- Bye" Minton

Efennim bu gün çok hüzünlüyüm. öyle böyle değil ama bu hüzüntü (aboo tuna kiremitçi gibi kelimeler kullanmaya başladı) empeüç playerimi yitirdim efendiler heeeeeey heeey. o ki bana babalar gibi 1 sene dayanmış, hiç gıkı çıkmadan 2 cigabaytıyla ne koyduysam dan diye çalmış, yağmurda ıslansa da naz etmeden dan dun şarkıları çalmış, en sıkkın anlarda beni neşelendirmiş, kapanırken bile nezaketinden hiç bir ödün vermeden "bye-bye" ını eksik etmemiş bir koçtu bir cengaver yiğitdi bir civanım delikanlıydı.



ama geçen gün kendisini kaybettim efennim. Tam metroya bindim hadi bi empeüç dinleyeyimde neşeleneyim diye çalıştırdım ki kendisini daaan diye takıldı. Herzamanki gibi pili bitmiştir diye pili değiştirdim hiç ses etmedi hemen orada bi iki salladıysam da hiç bişi kar etmedi ve çalışmadı efennim. Dedim ki tüm piller bitmiştir yoksa benim empeüçüm çalar yapmaz bana öyle şeyler ve eve bir hışımla gelip en baba duraselleri takıp tekrar denedim ve sonuç hüsrandı sayın okuyucularım. Sen koca minton empeüç çalar ses etme. Sonrasında her insan gibi ne var lan senin içinde de bu kadar sessizsin kujum diyerek açtım içini ki ne göreyim "ali ses çipi".





bildiğin ali yazıyor. dedim ki ali fuat silsüpür adlı ve soy adlı arkadaşımdan örnek alarak 2 biraya yatırırım bişiciği kalmaz geçer dedim ve son denetlemelerini yapıp iyice gittiğinden emin olunca kendisini biraya yatırdım huzurlu ve uzun yolculuğu için. kendisine veda vakti bulamadım eve gelirken ve son anına kadar komadaydı. bi kere açılsaydı ben onu düzeltmezmiydim bir komadan çıksaydı keşkem. ah keşkem keşkem...








kendisine bu teknoloji fışkıran ortamdan demek istediğim bir kaç söz var efennim.

mintoncum hakkımı helal ediyorum. evet ilk başlarda radyon olmadığı için pek hoşlanmamıştım senden ama sonra fark ettim ki sen süper bi empeüç pıleyırmışsın. bu kızgınlıklarım için senden ve seni üreten capon teknolojisinden özür diliyorum hakkını helal et canım benim ben ediyorum sana. bedenini ikindiye mütakıp yakacağım isteyenler benim pencereye gelip izleyebilir. yerini ise bir süre telefonum ve sonrasında da kendini beğenmiş bir oblio empeüç pıleyır aldı.



Telefonumu bilirsin sen. pek de iyi anlaşıyordunuz ama bu oblio öyle değil pek bi kavgacı. kendisini bende pek sevmedim şarkıları geçerken bi iki saniye fade in fade out yaparak çalıyor. ve menüsü gerçekten çok dandik ve karman çorman. senin sadeliğin ve güzelliğin yok :/ kendine iyi bak mintoncuğum. yakın bi vakitte kardeşlerinden bir tanesine ulaşmaya çalışacağım ve satılıyorsa da alacağım hiç merak etme sen. bu güne kadar bana dinlettiğin empeüçler için sağol dostum.
"bye-bye"