Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

20 Kasım 2014 Perşembe

Ortaçgilleştiremediklerimizlerden misiniz?


"Gecenin üçünde ankara soğuğundaysan birana votka katarsın ki ucuz ve sıcak tutsun."

Zaten böyle bi vakitte anlarsın bülent ortaçgili. Rakı değildir. sertleştirilmiş biradır ya da şaraptır. 
Ortaçgili anlamak için "ormanda 10 entellektüel gücünde" olmaya gerek yok. Ortaçgil çaresizliklerin abisidir. büyük çaresizliklerin değil, daha küçük çaplı. Hani konserine gitsen, tüm salon konsantre baba şarkıya girecek pür dikkat sessizlik, telefonu unutmuşsun ve en berbat melodide hemde 3310 da berivan çalıyor! (şu anda hepinizin beyninde nokia melodisi çalıyor. İnkar etmeyin) Bu duruma baba güler, dert etmez komiğine gelir, ne bileyim şu an ortaçgile yapılabilinecek en büyük saygısızlıklar bunun gibi şeyler geliyor bana. Market sırasında "benim az eşyam var. Önünüze geçebilir miyim?" demek,( buna da ifrit oluyorum!) son sigarası değil de son kalan 7 sigarasından birini almak, gecenin bi vakti evi dik bi yokuşda olup çıkartma şimdi beni oraya şurda durayım sen git diye sokağın başında bırakmak gibi minik şeyler. 

-tükenen mesleklerimizden biri ortaçgillik. mesleğin son temsilcilerinden usta, çırağını eğitirken- 

Böyle şarkı, edebiyat yazan adam bunlara aldırmaz bence. 
Nasıl demeli bilemedim. 
Olur öyle.

Gece güzeldir, sen mutluysan.
Yatak sanki bir taht, uyuyorsan.
Eğer, düşünüyorsan, gece ne kadar, uzun, ne kadar tatsız, anlamsız.