Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

14 Ekim 2011 Cuma

Hastalık!


-umut sarıkayanın da çizdiği gibi efennim bazıları çok güzel hasta olurken bizler hayvan gibi ayı gibi hastayız-


efennim merhaba gene hasta oldum ben evet. bildiğiniz düm düz hastalık değil ama böyle mutasyona uğramış bi grip bademcik şişmesi grip combosu ile vücudum mikrop dolmuş durumda. insan hani düzgün bi hasta olur değil mi bunu bazılarınız çok başarılı yapıyor.

Bi peçete ile tüm gün geçiren var, bir bitki çayı ile iyi olan, battaniye altına girip televizyon izleyince, bir gün yatınca iyileşen ve en beteri sabah kahvaltısını kuvvetli yapınca iyileşen adamlar bunlar.

Ben hayatım boyunca böyle birisi olamadım. bir peçeteli bırak eve aylık alınan 9000 rulolu tuvalet kağıtlarını bi günde bitiriyorum kazan kazan (demlik demlik bile değil evde sıcak içecek için tencereler yetmedi kazan aldık artık) meyve çayı ıhlamur adaçayı kaynatıyoruz. bu kaynayanlarla tüm mahalle iyileşirdi be! battaniye altına girmek yetmiyor 5 battaniye anca kurtarıyor beni. Bir gün yatmayı bırak 7 gün yatıyorum ben. Ulan sabah 8den 11 e kadar kahvaltı yaptım kahvaltılıktan çıktı bıranç oldu bal kaymak metobizmayı toplayacak ne varsa yedim yok arkadaş gene yok gene yok.

hiç bi zaman güzel hasta olamadım. eşek gibi ortalıkda geziyorum veremli gibi. yav insan hapşurunca hani nazik bi hapşurur değil mi? yok arkadaş o da yok bi hapşurmamla apartman temellerinden sallanıyor yan apartmanların camları iniyor aşşağı öksürünce duvarları yıkıyoruz tüm odaları birbirine katıyoruz sanıyorlar.

Hiç nazik hiç böyle akıllı uslu hasta olmadım ben.

-o kadar mikrop hastalık dedik bari dinleyelim değil mi-