Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

20 Ekim 2010 Çarşamba

Paralel Düşünenler

Efenim düşündüm de blogumuzda hiç aha bakın bu şarkı buna benziyor diye bir şey yapmadık, yapmayız da. En azından bi iki kere yaparız herhalde hevesimizi almak için. Neysem gelelim konumza efennim lönk diye.



İş bu şarkılardır ki birisini orhan gencebay yapmıştır bir diğeri ise rob zombie adlı arkadaşlarımızın şarkısıdır. Olay şarkının ilk 10 saniyesi -müzik bilgileri iyi olanlar için diyorum intro- birbirisinin aynısı. Allah diyen aslandan sonra bu tür şeyler iyi haber değeri taşıyor ben de bir tanesini sizinle paylaşıp biraz reyting arttırayım dedim. ha reytingimizle ilgili bi sorunumuz yok allah razı olsun sizden giriyosunuz çıkıyosunuz bloga bakıp ne yazmış la bunlar diye 5 saniye bakıp yazıdan bişi anlamayıp efff diyerek oyun açtığınızı adım gibi biliyorum. saklayamazsınız benden. öhm.. işte bu iki şarkının ilk on saniyesi birbirinin aynısı gibin işte öyle yani..

ama ben derim ki rob zombiye rob sensin zombi de sana girsin!
respect orhan baba
ccc orhan baba ccc


söz konusu olan şarkılar
Rob Zombie - Spookshow Baby


orhan gencebay - akma gözlerimden