Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

2 Ekim 2012 Salı

Benzerlikler Canımı Sıkıyor!

Efennim merhabalar. Bilirsiniz şarkıcılar biribirimizden esinlendik yok şunu ettik yok bunun altyapısıyla (efendim?) çalıştık cart curt laf eder dururlar. Amma hacı bana ben bu şarkıyı aldım geldim bunun müzüğüne yeni şarkı okudum demeyeceğen! Özellikle the zombies gibi bi yüce varlığın (Ki olimposun tepesinde tanrılar rock n roll denilen olayı yaratırken, yaymak için the zombies'i de yaratmıştı! ) ritmini, altyapısını alıp kendi şarkına koyup işi kotarmaya çalışıyorsun! Yemezler melaniciğim, yemezler yavrum. Sana bi lafım yok aslında. "Yeaa şu şarkıdaki şeyi kullanalım beee bööö" diyen müzik direktörüne! Olm bak beni çıldırtmayın. Sakince o şarkıyı aldığın yere koy ve uzaklaş! Dellendirme beni tersim pistir otobüse benzemem otomatik kapıdan hallice çarparım, gelir tüm içinde bulunduğun şarkılara, projelere eksiyi basarım yutupdan hemde 4-5 fake fesabımla birlikte! Şimci kalk git pis herif seni. Siyah tekel poşetleri, pis kalitesiz pazar poşetleri içinde kalasın hemde 54 derece sıcakta emi. Terbiyesiz.

Ahanda sözkonusu olan şarkısını aşşağıya koyuyorum, zamanının çok ötersinde olan on numero şarkılardandırdı.
-bi fredi merküri'ye bi zombis'e yetişemediğime yanarım-

Amma sen gel gör ki r&b yapıyom ben yaaa diyen bi abla çıkıyor alıyor tüm ritmin şarkının falan içine ediyor! Bu kabul edilemez!
-tipsiz seni pis tipsiz kötü tipsiz ahlaksız tipsiz-