Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

3 Şubat 2012 Cuma

Ayak Serçe Parmağı

Bir evrim hatası! Bazılarına göre tanrının bizi cezalandırma yöntemi, bazılarına göre ise yeniden reankarne olurken "bunu, keççap ve mayonezi de unutmayın" dediğimiz dert yuvası. Bunu vurmadan ayağımız ne kadar güzel ve kullanışlı değil mi? Yürüyoruz geziyoruz mal mal "fred çakmaktaş gibi topuklarımızı birbirine tokuşturcam lan bak" derken yerçekimine yenik düşüp yapamıyoruz ve "lan ne kadar malım ben" diye yerçekimine karşı koymayı değil de bu topukları birbirine deydiremediğimize yanıyoruz.

- temsili fred çakmakt...lan... İşte fred çakmaktaş!-


Kısacası efennim bu ayak serçe parmağını bir yere çarpmaya görün. Aaaalllaaaam o nasıl bi acı nasıl dayanılmaz bir ızdırap! -bazı yörelerde ıstırab.- Tahmin edeceğiniz gibi ben de çarptım ama nasıl öyle böyle değil dengemi kaybettirip duvarlara çarpmalı falan yani o kadar çarpmaya bu kadar hareketi nasıl dahil ettin diye çözüm ararsınız nasıl yaptı la bu duba bunu diye.


-Gizli örgüt bunlar aslında-
-İ.neler-

Küfretmek acıyı azaltır diye isviçreli bilim adamlarının bir araştırması olmuştu. ne kadar küfredersen acı o kadar azalır diye. Anam ben bi başladım önümü alamadılar öyle böyle değil bilmediğim küfürler atmeye başladım başım döndü o derece. Kısaca efennim dikkatli olun. çarpmayın serçe parmağınızı falan aman diyeyim.


-Aman dikkat edelim parmağı kırmayalım efendiler snra bi ayakta 78 numara terlik diğer ayakta normal ayakkap oluyor-