Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

9 Haziran 2010 Çarşamba

yemek blogu

Efennim sizlere ben burdan hep muzdarip olduğum durumları kendi çabamla kendimce anlatmaya çalıştım ama dedim ki hep anlat anlat nereye kadar. bi gün de anlat (biraz garip oldu ama idare edin) (3 dakka sonra bana internet videolarıyla gelmeyin idare edemiyom krmpynr idare edemem böeeee diye)efennim ben makarnayı pek bi yapamam ama geçengün yaptım ve de öyle acayip şahane yemek blogları var ki bazı arkadaşlar laptopların kenarlarını kemiriyor -diş izlerinden anladım- ve ben de dedim ki canlarım laptop kenarlarını kemirmesin onlara çikolatadan bir laptop yapayım dedim ve girişimimi başlattım. tabi yeri seçmek kolay olmadı ilşk başta rotamı kayseriye kadar uzatıp anadolu kaplanı ünvanını ben de kazanmak istiyorum yiğitler ağalar beyler diye yozgata gittim.. yazının tam burasında blogger bildiğiniz çöktü. servis aneybıl 503 falan dedi. tırstım bende burda bırakıyorum efennim bu konuyu ve gerçek konuya geçiyorum. makarna yapmayı becerdim efennim hemide fesleğenli soslu kremalı acayip afilli gibi durmuyor ama genede güzel bence sevdim ben baya yani. burda da fotoğrafları ve eşgali var kişinin. görürseniz bilin ki benim makarnam.