Son Dakika!

biz bi' ara üşenmeyip harekete geçebilirsek bir şeyler bir şeyler yapacaz bloga. kaming suun.

22 Şubat 2010 Pazartesi

Vesikalık

efennim insan vesikalık adlı fotoğraf türüne ihityacı olmaya görsün. zaten gelecekte insanların vesikalık denilen fotoğraf türüne nasıl bi değer biçeceklerini görmek için ölümsüzlüğü arama deneylerine tam tamına 40 bin lira bağışladım. 10 lira da para üstünü verdiler valla. neyse efennim sonuç olarak iğrenç bi olay. ki bazı insanlar için sevinçli bi olay da olabilir. gideyim saçı yaptırayım bi de makyaj attırırım hafif ama makyaj olduğu belli olan bir güzel vesikalık çektirteyim diye her ay gidenler vardır belki hobi olarak.. zaten ben onlara yapma demiyorum yapın ama hobi olarak yapın. herneyse efennim insana lazım olmaya görsün şu zalım vesikalık. fotoğrafçıkarın insan suratına istediği gibi çevirebildiği, sizi gerekirse maymuna çevirdiği ve yerli yersiz suratınıza dokunup yamuk bi konuma getirtip aha şimdi düzgün oldu diyerek sizin denge merkezinizle kulak içi sıvınızla dalga da geçtikleri bi mecra gbi düşünebiliriz ( -mecra mı? - evet. -anlıyorum)

efennim çektirdikten sonra da ayrı dertler sarıyor artık sizleri. - ule biz bunu çektirdik de bu adam ne kadar bana benziyor. tabi adam oluşu size daha sonradan eklenen bi olgu. İlk başlarda ben güzel çıkmışım diye geziyorsunuz, sonradan size başkasının fotoğrafı gibi geliyor beğenmediyseniz. cebinizde tanımadığınız adamların fotoğraflarını taşıyormuşcasına hisler geçiyor kafanızdan hatta öyle böyle fotoğraflar da değil, bildiğin vesikalığı taşıyosun..
velhasıl efennim böyle bi dandik olaydır bu da. ve eklemek isterim vesikalığımı 2 gün ara ile çektirdim ilk önce sakalın bi kısmını kesip "ya biz bu sakalı fotoşoklan silemezmiyük ehi ehi"diye çektirdikten sonra diğer gün de kompil sakalı kesip ahada çemçük ağız diye çektirdim. lakin gene sakal buldular bende. ulan ben o kadar köse gibi adamım (olmakla olmamak arasında "gibi "kelimesiyle mi ayırt ediyorsunuz erdem bey? -evet. -allah sizi davul etmesin e mi?) nerden buldunuz sakalı derken silemezmiyiz ehi ehi kelimesini kullanmaya yeltendiğimde adam burda biraz sakal gözüküyo ama sileriz abi merak etme sen diyince merak etme sen türküsüyle çıktım bir sevinçle. sonuç olarak siz bizim sakalımızı kesmiş olabilirsiniz ama kesilen sakal daha gür çıakr ama çekilen vesikalık bi daha çekilmez. (flaş belle koydurttum fotoğrafı gerekirse basarım ordan artıkın ben)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder